fredag 28. juni 2013

JUNI-SALG




Heisan!!
Nå er det bare noen dager igjen av juni før vi går over i ferie måneden Juli.
Derfor tenkte jeg som en fin avslutning på juni måned så får du  -20%  på alle stoffene/stoffpakkene.
Oppgi rabattkoden: Lappe010
De 20% blir da trukket av i kassen helt tilslutt.
Koden kan kun brukes en gang og minstekjøp av salgsvarene er kr.300,-
Ønsker dere alle en riktig flott og solrik sommer!!
Se vårt utvalg i nettbutikken.


PS: Jeg må presisere at dette tilbudet kun gjelder stoffer/stoffpakker. Men rabattkoden

rammer alle varene mine ser jeg nå, så om du skulle kjøpe noen andre varer i tillegg, så må

 jeg inn på fakturaen og forandre på beløpet. da vil du få tilsendt det riktige beløpet. Ble litt

 rotet dette men jeg håper dere skjønner hva jeg mener.






Ingen kommentarer: