fredag 27. september 2013

Igår var jeg for første gang i  Bygdeblad. En liten lokal avis fra Randaberg.  De hadde vært og gjort en reportasje i forrige uke. Er ikke så veldig glad i å bli  fotografert.....men hva gjør man ikke for en god sak ;)
**********
Og i morgen er det høstmarked i Randaberg sentrum og da vil jeg være der med stand for første gang. Er litt spendt på hvordan det vil gå!!Jeg håper jeg skal klare å formidle hvor kjekt det er å sy og kanskje inspirere andre til å begynne med denne kjekke hobbyen.
Skal du til Høstmarkeden i Randaberg, så håper jeg du kommer innom og hilser på!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heia Rita. Så spennande å lese om deg. Har følgt deg på bloggen i lengre tid. Jeg er mektig imponert hvor mye flott du lager. Lykke til videre Ane (en "gml" barndomsnabo)

Rita Tjelta sa...

Takk for koselig kommentar! Veldig kjekt å høre fra deg, Ane :D