mandag 11. november 2013

Ut på tur......






Imorgen tirsdag, skal jeg besøke Byquilterne som
 holder til i Stavanger.
Da blir det å pakke ned mest mulig av de flotte stoffene jeg har, 
og en masse andre kjekke dibbedutter som vi 
quiltedamer bare må ha :)


Jeg skal også demonstrere hvordan Quick Curve 
 og Hex N More  linjalen
 kan brukes på en grei og enkel måte.
Det er første gang jeg besøker Byquilterne, 
så jeg er veldig spent på mottakelsen :)


**********

I morgen tirsdag 12 nov. kommer AnnAKa 
ut med to nye flotte mønster.
Her har du en liten sniktitt på stoffene hun skal bruke.
Synes bare de er helt lekre.
 Denne stoffpakken kan du og kjøpe sammen med mønsteret!



1 kommentar:

Birthe Marie sa...

Lykke til i morgen! De er heldige som får besøk, og du har virkelig mye fint å vise. :-)